2 li tarama test sonucum riskli çıktı. Down sendromlu olabilir dedi ama kesin bir şey diyemeyiz. Sadece olasılık var dediler. Burun kemiği gözüküyor ense kalınlığı da iyi dediler ama kanımda riskli çıktığı için korktum açıkcası ya karından sıvı alınacak öyle bakılacak ya da fetal dna testi yaptıracaksın eğer netleşsin istiyorsan dediler. Ama ben kabul etmedim. Aranızda benim gibi olan var mı? Ne yapmalıyım?