dlraaucdg Bulantılarınız kaçıncı haftada geçti benim ilk haftalardan itibaren başladı hiç bir şey yiyemiyorum ilaçla ayakta duruyorum 13. Haftaya gireceğiz çok zorlanıyorum
ghostty dlraaucdg benim 12. haftaya kadar fazlaydı. 16. haftadayım prilam teke düşürdüm. Gittikçe geçiyor. Sizin de geçer inşallah merak etmeyin.
gerigeldik dlraaucdg günde 4 tane prilam içiyordum yine de kusmam olmuyordu ama bulantım asla geçmiyordu. 17 haftalıkken tek ilaca düştüm şükür. 19 haftalıkken ilacı bıraktım tamamen geçti bulantılarım