devo16 7 gün gecikmem var, 5. Gün kan 0,5 ve 0,6 çıktı. Sizce yarın muayeneye gitmelimyim yoksa biraz daha beklemem gerekiyor mu ? Gebelikten geçtim adet olamamak iyice strese sokar oldu
devo16 Sizce daha artma ihtimali var mı ? 2-4 -12 aralıkta birliktelik oldu. Ama yumurtlama 4 aralıktı.