Bilmiyorum belki bana göre ters size göre doğrudur ama kendime çok büyük haksızlık yapıldığını düşünüyorum ben ona her istediğinde evet dediğim halde bunu yapması cidden çok koydu bunu buradan başka kimseye söyleyemem bildiğin kendi gözlerimle gördüm belki benim bakmam da yanlış evet ama hep bi şüphe vardı içimde beni doğruladı🥹🥹bundan sonra ne yapabilirim bilmiyorum