kanmamakl Kızlar dün akşam 8den beri başım ağrıyor gözlerime vuruyor ağrı karartı şeklinde 2 saat öncesi parola içtim o iyi geldi biraz. şimdi ölçtürdüm tansiyonumu küçük 6 büyük 11 dediiyi mi hastaneye gitmem gerekli midir
3boysmom kanmamakl sanmıyorum gitmen gerekmez bence, gebelikte düşük tansiyon normal. yüksek tansiyon cok sıkıntılı sadece. benim hep 11-6 falan o civardaydı. ama baş ağrım devam ederse doktoruna gittiğinde söylersin balım