duygunurs Merhabalar adim attıkça batma hissi ağrı geliyor kasığıma ilk defa boyle oluyor uzandigimda sıkıntı yok ama adim attıkça sol kasigima agri giriyor normal mi?
ru_a6 duygunurs Bende de oluyordu her doktora gittiğimde söylüyodum normal diyodu doktorda. 21 -22 haftalardan sonra geçti
duygunurs ru_a6 ilk defa yasiyorum evet sanci oluyodu ama şimdi adim atamaz hale geldim nerdeyse cozemedim