Ben genelde 10 günde 1 doktora gitmeye çalışıyorum. Doktorumda bir zaman belirtmedi istediğin zaman gel diyor. Serklajlıyım ve 22.haftamdayım daha önce 21 haftalık kaybım var o yüzden bu haftalarda çok tedirgin oluyorum. Sizler kaç günde bir gidiyorsunuz doktorunuz ne diyor merak ettim