Ben 2 dış gebelik geçirdim. Birini aralık 2024 de mtx ile sonlandı. Diğerinide bu ay yaşadım ameliyat ile sol tüpüm alındı. Doktorum sorunlu tüp soldu aldık rahim filmine gerek yok sağ tüp sağlıklı dedi :( ama ben güvenemedim ne yapmam lazım bundan sonraki süreç nasıl işliyor bilenler var mı