Kızlar dün kontrolüm vardı bebeğin kilosu 2048 çıktı kilosu düşük kalmış çok üzüldüm bebeğim baş geliş 29.haftadan beri baş geliş olduğu için kilonun yanlış çıkabileceğini söylediler ama içim içimi yiyiyor birde serklajlıyım erken doğum riskimde var aynı zamanda 31 aralıkta dikişlerim alınacak bebeğimin küveze girmesinden korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı ve sizin bebişlerin kilosu şu an kaç