Less58 maalesef ben de ilk hamileliğimde 37de çatlamaya başladım bi anda, 39a kadar karnımın yarısına kadar çatladım 😢 genetik de değil, kilo da almadım çok ama yine de çatladım. İnsanın çok morali bozuluyor gerçekten, 2.de daha da mı çok çatlanıyor yani 😢