Kızlar bugün 27+1 olduk ama sabah uyandığımda çok kötü grip olmuştum neyse sonra biraz ev işi falan yaptım ama gün içinde bu saate kadar hiç hareket hissetmedim ve 1 saat önce çok şiddetli bir ağrı girdi şimdi geldim sol tarafıma uzandım bekliyorum bir hareketlilik olacak mı diye. Ufaktan böyle çok uzaktan sanki bir kaç hareket hissettim gibi ama emin olamıyorum hiç net değiller. Sizce korkmalı mıyım yoksa gripten ve kendimi yormamdan mı kaynaklı bir durum acile gitmeli miyim?