senacelik canım benimde 2 genimde hetero var ve bende önlem amaçlı sadece kullandım 9 ay boyunca çok şükür oğluma kavuştum, burda ki her yorumu kafana takma lütfen eğer ki sağlıksızsa o bebek gidiyor elinden hiç bişey gelmiyor istersen dünyada ki bütün ilaçları kullan eğer ki sağlıklıysa da istersen taş taşı seni yine bırakmıyor, evet iğne kullanıp yine kaybedenler olabildiği gibi sağlıkla kucağına alanlarda var burda en büyük etken senin moralini yüksek tutmak sürekli korkup stres yaparsan hamileliğinde kaygılı ve yorucu geçer ee bu bebeğe de yansır