Onekim Kızlar Bi kişi söyledi ama merak etmiyorda değilim 30+4 haftalık hamileyim ve akşam 6dan beri dinmeden devam eden ağrım var belimden kalçama geçti zor kalkıp zor oturuyorum böyle durumla karşılaşan beni aydınlatabilir mi acaba
Tontisannecik Onekim benim belimde değil de kalçamda oluyor sağ tarafında 10 Gündür felan var oturup kalkarken yataktan kalkarken yatakta dönerken daha fazla oluyor. Doktora sordum normal dedi
Haticecinar Onekim bugun bende oleyim sabahtan beri sol belimden sol kalcama vurdu oturup kalkmakta zorlaniyorum feci bi agri var insallah gecer yarina diorum bende 30+2 haftaligim
Onekim Sedefbaq dinlene edim bugün ondandır diyecem ama bilmiyorum ki benim belim ağrırdı genelde bugün kalçam başladı ne oturabiliyorum ne kalka biliyorum valla sen nasıl baş ediyorsun
Onekim Tontisannecik benimde sağ tarafım canım bugün başladı daha öncesinde belimdeydi sağ taraf benimde bilemedim ne yapacağımı
nurseliyildiz066 Bizde de aynı durum Arık yürüyemiyoruz sağ taraf iptal doktor normal dedi ama hiç bir iş yapamıyorum 😏
Gulsen1989 Benim hem kuyruk sokumum acıyor hem sağ kalçam. O da siyatik sinirine baskıdan oluyormuş. Valla topal topal yavaş yavaş yürüyom çok iş yapmamaya çalışıyorum. Her fırsatta dinlenmeye çalışıyorum