Arkadaşlar merhabalar
Daha önceki 2 gebeliğimde sezeryan oldum öncesinde de çok şükür sancı falan çekmedim o yüzden sancı ya da ağrı nasıl birşey bilmiyorum
Bu gebeliğimde de belirli saatlerde inanılmaz bir karın ağrısı yaşıyorum, canım asla tatlı da değildir abartmıyorum yani. Bu sebepten dolayı acile gitmek istiyorum
Aslında cuma günü doktor randevum var ama o güne kadar içim içimi yesinde istemiyorum , özel takipliyim normalde oradaki doktorum sezeryan dikişlerin gerildikçe ağrı olabilir demişti öyle bişey mi gerçekten anlayamıyorum çünkü sadece o noktada olmuyor ağrı.
Gittiğimde bunu doktora nasıl anlatacağım
Karnım mı ağrıyor diyeceğim sancım mı var diyeceğim
Bazen inanılmaz gıcık tavırlı kişilere denk geliyoruz öyle olunca da çok çekiniyorum