Dün kontrolde bebek gayet iyi ama bi tık suyumun fazla olduğunu rahim ağzında bi açılma olmadığını ama ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi meyve çikolata yiyorsan kes şekerden olabilir diyor ama bunları da yemiyorum başına gelen var mı progestan fitil ve endol fitil - ağrı kesici başladı tamamen önlem amaçlı korkmana gerek yok dedi sadece açılma ihtimali var şuan kapalı dedi alttan muayenede ücgen görünen bi yer gördük açılırsa burdan açılır dedi yat uzan dinlen vs vs korkuyorum yaşayan var mı reçete tanılarında düşük riski girdi beni baya etkiledi ne yapabilirim benim yapıcağım şeyler var mı