Meliss- Canımmm 🥹🥹hamişsinn ayy inşallah saglıkla ilerler bebeişin seninledir lütfen bh güzel haberi bende alayımmm bu ay dua et 🥹 bir de Pik ne zamandı acaba
1_cocuk_annesi damla6565 var ya. İnşaAllah gebesinizdir. Hemencik kan verin. Bende bugün öğrendim. Adetime 3 gün kala sonuç 38 çıktı
leona98 damla6565 ben de ayni sekilde gece hafta boyle yaptim ve silik cizgiler cikiyordu. 4 gun once kan tahlili yaptirdim ve hamileymisim. Insallah siz de oyle olursunuz♥️
acelyasen acelyasen kızlar pazartesi yaptığım testlerde de hafif silik çizgi vardı bugün awox marka yaptım Buda çok hafif var sizce gebelik var mı
serenss damla6565 ben senin postlarına bakıyordum hasret çektiğini görüyordum… her ay olmadığında ben de ah beee inşalallah kalır diyordum 🥹 şuan görünce çok şaşırdım çok sevindim🥹 sanki özel bir şeyler denemeye başlayacaktın macun falan mıydı
damla6565 serenss ayy canım 🥹 bu ay farklı olarak hayıt tohumunu çay yapıp içtim vesile oldu Rabbime hamd olsun 💞🙏