Bebeğimiz 30+2 de doğdu solunum sıkıntısı yok çok şükür kendi kendine nefes alıyor şuan 33+4 dün kusmuş anne sütünü kesmişler bugün tekrar anne sütüne başlamışlar eşim bana korkarım diye söylememiş ama gerçekten çok korktum ilk bebeğimi erken doğumla kaybettiğim için yüreğim ağzımda hep. Başına bu durum gelen oldu mu. Kusması neden olabilir çok korkuyorum ya birşey olacak diye😭