Merhaba arkadaşlar 4 gündür gecikmem var içimde ki heyecanı bastırmaya çalışıyorum ama olmuyor test de yapmak istemiyorum daha çok erken gibi geliyor en az 6 gün geciksin istiyorum sürekli burda ki yorumları okuyorumm sizde durumlar nasıl haydi gelin konuşalım☺️