Sedef-345 FYT bende öyleyim :) 5 ayda 5 kilo . Dikkat ettiğim halde bu kadar hızlı alıyorsam dikkat etmesem ne olur bilmiyorum 🤣🤣🤣 benim Bebişte iyi kilo alıyor ama. 22+3 üz 560gr Bebiş. Seninki ne kadar?
Gozdeeerss Sedef-345 Sedef-345 ya benim de 19 hafta 355 gram ıyimi sizce ilk hamileliğin olduğu icin pek anlamıyorum 😊
FYT Sedef-345 18. Haftada 240 gr dı canım doktor gayet iyi demişti şuan kaç gr oldu bilmiyorm bir hafta sonra muayenede öğrenicem artık😍
Sedakolcu FYT bende 15 inci haftamda gitmiştim 143gr dı işte ben zaten kiloluyum aşırı kilo almak istemiyorum ama böyle okuyunca 4 kilo aldım 6 kilo aldım vs acaba bendemi sorun diyorum
Elemon FYT canım hiç umursama tabi dikkat et ama yapacak bir şey yok beslenmeden kesme şakın. Kendine iyi bak. Ben 6gün var doğımıma 22 kilo aldım . Umurum da bile değil. Allah çocuğumuzu bize bağışlasın kilo verilir . Yeterki sağlık yerinde olsun
FYT Elemon haklısınız önceliğim tabiki de bebegım ama saglıklı bir şekilde almak istiyorm hiç 60 ları görmediğim için garıp geliyor bide ilk hamileliğim olunca☺️Sizinde şimdiden gözünüz aydın olsn saglıkla kucagınıza alın evladınızı🙏🏻
Pars FYT doktorum 20. Haftada alınması gereken ideal kilo 4 demişti o zaman o kalmış aklımda 5 aylık kaç hafta hatırlamıyorum ama bence gayet iy kilo alımınız
Elemon FYT bende aynıydım canım . Hayatım boyunca hep zayıf oldum ama şimdi Doğum zamanı korkuları eklenince başta kilo aldığım için üzüldüğüme üzüldüm 😊 hayırlısıyla doğumlarımız gerçekleşsin önemi yok inşallah