halime1997 prego 1.5 sene çok aktif kullandım aşırı memnun kaldım çok güzel bir bebek arabası öncelikle aşırı sağlam şehir icinde kaldırımda vs çok rahat kullanımı var ayrıca asansörlerde vs sigmama gibi bir problem yok pusetleri de port bebeleri de kısa mesafe oto koltuk olarak kullanılabiliyor yani ekstra oto koltuğa gerek yok bagaja sigmama derdi nerdeyse hiç yaşamadım o kadar sağlam ki 2. El olarak şu an baskasina sattım çok memnun kullanıyor