zehrata16 Merhaba 18 haftalık 2.bebeğime hamileyim karnımda açmışım gibi bir ağrı var yesemde geçmiyor neden oluyor bilmiyorum böyle olan var mı geçen hafta doktora gitmiştik herşey yolunda çok şükür böyle olan var mı
AnneeeG1 zehrata16 bende şuan 7 haftalık gebeyim aynı şeyi ben yaşıyorum ne kadar yesemde 5 dk sonra aynıyım bilen söylesin kurtarın bizi 🤣
zehrata16 AnneeeG1 evet ya bazen korkuyorum farklı bişiy mi diye ama çok şükür doktor herşey yolunda az az sık sık ye diyor öyle yapıyorum zaten ister istemez ama o açlık hissi gibi olan ağrı geçmiyor bilen söylesin 😀😀
AnneeeG1 zehrata16 bende de çok şükür sıkıntı yok bu cuma tekrar kontrolüm var gidince mutlaka soracağım bunu 30 dk olmadı öğle yemeği yiyeli aynı his tekrarladı yine