busraggyy Kızlar merhabaa kaçıncı haftada cinsiyet öğrendiniz acaba 14. Haftadayım meraktan çatlıyoruum gitsem belli olur mu acaba?
ecemk94 busraggyy 20. haftada detaylı ultrasonda öğrendim. Devlet ya da özel fark etmiyor bebek göstermezse göremezsiniz
beyzzsenturkkk busraggyy 16da kızımı da 16da öğrendim bu kızımı da 16da öğrenmek istedim. şu an 17+2yiz 2 kız annesi oluyorum🥹
busraggyy senaakck bende öyle düşünüyorum ama bakalımm 10 gün sonra devlette randevum var ama her odada ultrason cihazı olmuyor olmazsa çok üzülürüm heraldee