elifek Cinsiyeti ne zaman öğrendiniz? Doktorum 12.haftana girdiğinde gel cinsiyeti öğrenelim dedi. Biraz araştırdım çoğu yerde erken yazıyor
senaakck elifek 12+6 da gittiğimde kız dedi 14. Hafta tekrar gittim kız dedi değişmedi. Ama ben hala 18. Haftada ne diyecek onu merak ediyorum. Değişen çok oluyormuş burda okudum bakalımm
Cansuuuucan elifek fetal dna ile 11. Haftada öğrendim bende. Dna testinde hatalı olma ihtimali çok çok düşük oluyor zaten 27 haftadayım değişmedi neyseki😅
elifek ennice doktorunuz mu o haftada çağırdı acaba? Bizimki 12.haftada gel bakalım deyince ben cinsiyeti öğrenebileceğim için biraz heycan yaptım🤭
elifek Cansuuuucan bizde fetal dna yaptıracağız ama 12.haftada cinsiyete baktıktan sonra yapacak testi. 12.haftada anlayabilecek mi ultrason ile onu merak ettim
Cansuuuucan elifek erkekse anlaşılır olma ihtimali daha yüksek sanırım bide bebişin pozisyonuna da bağlı olabilir. Sağlıkla alırsınız inşallah sizde kucağınıza 🙏🏻🌷
ennice elifek daha önce söylemedi daha organı tam oluşmaz yanlış olur diye 15. Haftada gel dedi ben net olsun diye 16. Haftada gidiyorum 🙈
zuleyha12756_ 14+4 iken kız dedi bı doktor başka doktora gittim 16 haftada oda kız dedi ama halen inanamıyorum o kadar değişen var ki detaylı ultrasona kadar beklicem