baby37 16 Kasım adet tarihim regl gecikmesiyle evde silik de olsa çift çizgi gördüm 1 gün sonra acilde kan verdim 62.4 çıktı ve iki gün sonra sağlık ocağında verdiğim kanda 50 çıktı neden düşmüş olabilir kimyasal değildir demi inşallah
baby37 7 yıl sonunda ve amh 0.79 la ben sonucu görmüştüm çok mutluydum ama değer daha da düşmüş çaresizim 🥹
Aaayseeert baby37 kimyasal olmuş sanırım ümidini kesme en azından hamile kalabiliyorsun tekrar kalırsın