gahmoms Oğlum doğduğunda kızım 24 aylıktı. Kızım sessiz sakin bir çocuk olduğu için rahat geçmişti benim. büyüdüklerinde biraz çekişmeli oluyor ama en azından oynaması için çocuk aramiyorlar parkta😂 okulda birbirlerine destek,güvence oluyorlar. Şimdi 3.gebeligim benim de, ablasıyla arasında 10 yaş abisiyle 9 yaş fark olucak😅 (oğlum 31 Aralık’ta doğduğu için sene kaybı var)