LadyX O kadar güzel ki insan her doğumda, her evladı doğarken birşeyler öğreniyor. Öğrenmenin yaşı yokmuş gerçekten. Ben eskiden çok toleranslı bir insandım. Hep başkalarını düşünürdüm, ayıp olmasın, yok kırılmasın. Şimdi ama önceliklerim değişti.” Ben”in ne kadar değerli, anlamlı olduğunu farkettim. Bir insan büyütüyorum vücudumda, o değerli, ben de değerliyim. Böyle düşünmenin bencillik olmadığını da insan anne olunca anlıyor. 🥰