Neslinesli Meraba hastalıgım 5 gün geçtiii testte hamıle oldugumu öğrendim ama hala hergün arada bir adet sancisi cekiyorum bi 10 dakka falan sürüyor normalmidir acaba yaşayan varmii😏😏