ru_a6 ben de buna katiliyorum ,iki kizimin da gebeligi birbirinden farkliydi ,ilkinde kusmaktan icim cikmisti ,ikinci de sadece bulantim oldu. İlkinde bol bol eksi yedim ikincide bol bol tuzlu ve tatli yedim ,ikisinde de gobegim sivriydi sadece kalcalarim cok buyumustu ve de yuzumde sivilcelenme olmustu o da kotu beslenmeye bagli bence