Kızlar selam şuan 17 haftalık hamileyim ama kilolu hamile kaldım 79 la başladım ve şuan 85 lerdeyim. Daha fazlası olacak diye korkuyorum. Aslında doğumdan 10 gün sonra diyetisyenle çalışıp zayıflamak hedefimdi. Ama sanki kontrolsüz kilo alıyorum. Eşimde kilo aldın diye söyleniyor. Daha yolum çok acaba diyetisyene mi başlasam ? Gebelikte diyetisyenle çalışan var mı?