Merhabalar ben yeniyim adet tarihinden önce 2.hamileliğimdeki belirtilerin aynısını yaşayınca test yaptım silik çıktı sonra kan testi yaptım ayın 14 ünde beta hcg 288 çıktı lekelenmem oldu devlet hastanesine gittim görünmüyor dedi ama dış gebelik olabilir tekrar kan testi yap dedi beni korkuttu neyse hemen sabah özel hastaneye gidip tekrar kan testi yaptım kendi doktoruma gittim dün beta hcg 663 çıkmıştı doktor dış gebelik için herhangi Birsey yok kalbini ferah tut değerlerin 2 gün önceye nazaran artmış dedi ama lekelenme için endişeleniyorum bu durumu yaşayan oldu mu?