Aaayseeert ben transfer olmadan öncede bu belirtileri yaşıyordum bel ağırıs kasık batması regl olacak gibi his
Kesinlikle ilaçlar etkiliyor
Belirti aramamak en doğrusu
Fakat beni en zorlayan şey sürekli ağlamak herşeye duygulanmak oldu
Onunda ilaçlar yüzünden olduğunu düşünüyorum