Moz bana 20 haftamda tdap boğmacalı olanı yaptılar.26 da tetanoz 1.doz oldum 1 ay sonra falanda tetanoz 2 yi olucam. Ama bazı doktorlar tdab aşısını 28 haftadan sonra öneriyormuş bebekte bağışıklık kazansın diye sen kadın dogum doktorunun dediğine göre hareket et derim asm ye de doktorum bu şekilde yaptır dedi dersin onlar ona uyar zaten