37 ile sancılarım başladı normal diye düşünüyorum. Bir kaç gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu. Regl sancısı gibi belime de vuruyor ağrı. Yalancı sancı diye düşünüyorum ama sabahtan beri geçmedi 6 dan bu yana ağrıyor sizde de böyle mi doğuruyor muyum ? 😂