Merhabalar hanımlar 26+6 dayız bebeğim geceleri çok hareketli ve bu ara grip oldum gece uykusu uyuyamıyorum ikinci gebeliğim ilk oğlum da rahattık bu ufaklık abisinden yaramaz olucak herhalde doktorumda aynı şekilde söylüyor gebelik tansiyonum var bazı günler yerimden kalkamıyorum bile miğde yanması yaşıyorum bugün ne yaptıysam fayda etmiyor var mı öneriniz