Bugün doktor randevum vardı bebeği görmeye gittik doktor . Kese ve bebek büyümüş ama haftasından daha küçük dedi kalp atışı da biraz normalden az duyuldu . 85 ölçtü . Normalde bu haftalar da 90 ile 100 arasında ölçülüyormuş .. açıkçası biraz da üzüldüm acaba sıkıntı var mı die .. haftaya bir daha çağırdı .. sizin bu haftalar da nasıldı 😔