Iremm26 ben doğumdan önce lansinoh sürüyordum ara ara, ilk emzirmemden sonra gümüş kapağı taktım 1 ay hiç çıkarmadan kullandım arada lansinoh, tahin yağı veya zeytinyağı sürüyordum göğsüm hiç yara olmadı çok şükür arada hassasiyet yaşıyorum sadece anne sütü verdiğim için sürekli mememde kalıyor lansinoh sürüyorum geçiyor ben gümüş kapaktan memnun kaldım ya bence onun sayesinde yara olmadı hem ferahlatıyordu serin serin iyi geliyordu