firdevs benimde hep aşağıdaydı kasıklarımın orda hissediyordum sürekli gerçi şimdide çoğunlukla aşağıya giriyor yine seviyor orayı ama arada yukarlara çıktığıda oluyor doktorum servikal uzunluğumun yeterli olduğunu bu yüzden aşağıda olmasının bi zararı olmadığını söyledi korkmanıza gerek yok yani bu arada 32. Haftamdayım 😀