queenofrose Hanımlar daha önce başlık açmıştım. 32 deyim kasık ağrım bacak ağrım çok fazla demiştim. Burada çoğu kişi benmde öyle demişti. Fakat doktora muayene oldum. Bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi. Bu haftada normal değilmiş. Çok erken daha bu kadrbaşagıda olması için dedi. Yatacaksın dinleneceksin dedi. Haberiniz olsun.
irmairma queenofrose bende haftaya 32. Hafta kontrolüme gideceğim , aşağıda ağrı ve baskı var onu soracağım bakalım muayenede ne çıkacak çok merak ediyorum, ayaklarım bacak ağrım zaten var , belimde bıçak gibi batmalar 🤦🏻♀️
demetov queenofrose bana da öyle dedi 29. Haftada başaşağı diye . İlk defa orda vajinal ultrason yapıldı probla. Aa tamam sorun yokmuş rahim ağzın kapalı ve bebek yukarda olması gerektiği yerde ama dinlen demişti
queenofrose irmairma dinlenin sizde lütfen. 35-36 da olmasını bekleriz dedi. Bu kadar batma hissi, kasık bacak ağrısı normal değil şuan dedi. Çalışabilir raporu alacaktım onu bile vermek istemedi. Sizde muayene olun bakalım belki sizinki benimki kadar tehlikeli değildir
Ergingul_ irmairma benim de bu sın zamanlarda regl ağrısı gibi oluyor bazen korkuyorum 31 haftalık bebeğim ikinci gebeliğim ilk gebelikte hiç yaşamamıştım böyle şeyler
queenofrose demetov yok başaşağı olması belki problem olmazdı zaten. Benm bebek de aşağıda. Mideme baskı yapıyordu. Ora boşaldı resmen