Slmzhnm 13+6 dayım 1 haftadır gece belirli bir saatte başlayıp 2, 3 saat uyutmayacak sekilde süren sırtımla belim arasında sadece bir noktasında bıcak saplanması gib ağrı oluyor yanlış mı yatıyorum diyorum ama bugüne kadar hep beni rahatlatan yatağım bile o saatlerde bana işkence oluyor ya doktoru aramalımıyım bu hamılelıklemı alakalı yoksa benım kendı saglıgımla mı emın olamıyorum sizde oldumu kızlar böyle bir durum?
Sengulkrgz Slmzhnm hamilelikte oluuor maalesef bel kalca bacak agrilari...Her aksam ufak ufak egzersizler yapabilirsin pilates topunuz varsa daha guzel olur.Hem dogumu kolaylastirici egzersizler yaparsiniz hemde agrilariniz icin