annekiz6141 Sanma ki hakkın kalır Adem’e, kağıtta şahittir yazan kalem de, bırak ertelensin tüm duruşmalar, şaşmaz adalet, ilahi alemde.. 🥀
1prenses2prens56 annekiz6141 Hatasını bilmeyen insanlardan hiç bir beklentim yok. O yüzden gönül değil mesafe koyduk. Böyle daha iyi..
Deletedmom_787 Her şey vaktini bekler. Ne güneş vaktinden önce doğar, ne de gül vaktinden önce açar, bekle senin olan sana gelecektir…