Gulseeeeee 37+4 devlet takipliyim doktora doğum şeklini sordum acile doğuma gelince belli olur dedi çatı muayenesi yapar doktor ona göre normal veya sezaryen olacağını söyler dedi
Simlifar Gulseeeeee benim doktorun eli hafifti eldiven taktik 2 parmağına jel sürdü eliyle ölçüm yaptı zor olmadı doktordan doktora değişiyor bence bu durum
sarilale123 Gulseeeeee aynı şey gibi düşünün ama acımıyor kemiklerde basıklık vs varmı normal doğuma uygunmu diye bakıyo.kendinizi kasmayın
Leontiine Gulseeeeee normal doğum tecrübem yok ama dün çatı muayenesi yaptırdım kemik aşağıda olduğu için normal doğuma uygun olmadığım belirlendi. Yaptırmayanlarda doğum anında bakıyorlar uygun değilse acil sezeryana alıyorlar diye biliyorum uygunsa zaten sancıyla doğum devam