Arkadaşlar 2.5 yaşında oğlum ve 6 aylık bi kızım var ve tekrar dün hamile olduğumu öğrendim çok ağladım ne yapacağımı bilmiyorum dini açıdan aldırmanın günah olduğunu biliyorum ama biryandanda bakabilirmiyim diye endişeleniyorum inanamıyorum birtürlü hamileü olduğuma rüya gibi hissediyorum bnm gibi aranızda olan varmıveya ne yapmalıyım sizce 😕😕