Kızlar merhaba ben 3 ay önce 6 aylık hamileliğime son verildi bebekte ciddi anomaliler vardı öğrendik ki genetikmiş ve eşim taşıyıcı çıktı tekrar riske atmamak adına Tüp bebek tedavisi düşünüyoruz Bursa Acıbadem’le görüşüyoruz şu sıralar, ilaçlarla ilgili bilgi verebilecek olan var mı hem fiyatları hem de hormonal etkisi üzerine