_Medine Telefonum düştü Telefonumun ekranı açıldı kullanıyorum hala telefon kılıfı tutuyor ama başına böyle bişey gelen varmı biraz korktum da yani😓 telefon kılıfıni çıkardımmi ekran bildiğin ele geliyor böyle bişey yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz
deletedmom43191 _Medine gitmis telefon yenisini almak farz oldu 😊 ekran yapistirsan bile işe yaramiyo benimde başıma geldi yeni aldım
Cicilininkini _Medine aynısı bende de oldu götr bi telefoncuya hemen yapıstırıyorlar kullanıma engel degil ama kesinlikle yapıstrt ki tamamen kalkarsa entegre dedikleri sey var onlar yanarsa kullanamazsın onun dısında ben yapıstırıp kullandım senelerce sonra bidaha düsürdüm bidaha aynı sekilde oldu bidaha yapıstırttım derken yeni telefona gectim
annekiz6141 _Medine telefonu actıklarında inanın hıc bırsey eskisi gıbı olmuyor 🤦♀️ ya sürekli ekran gidiyor ya da dokunmatık çalışmıyor yanı sureklı yaptır benı dıyor ee telefonculara da gün doguyor bence en mantıklısı yenisini almak 🌸
deletedmom43191 _Medine düştü ekranı çıktı yapıştırma yaptırdık telefoncuda yine işe yaramadı tekrar düştü çıktı yenisini aldım