Cuma günü verdiğim kan 697 dün verdiğim 3650 bu gün verdiğim 5310 çıktı kadın doğum doktoruna gittim devlette keseyi karından göremedi asla çok uğraştı ama yok tüplerede baktı tüplerde de yok dün verdiğim kan sonucum sisteme girilmedi diye 697 düşük dünkünü göremiyorum deyip beta istedi ben dün verdiğim kan sonucunu aile hekimliğine gidip istedim değerim yükseklimiş hastanede ki de yükselmiş ama 5310 betayla görünmedi kese dış gebelik olma ihtimali var mı