ebrudefnee çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için sanki toplu olarak alınabiliyor gibi bir şey duymuştum ama doğruluğunu bilmediğim için sormak istedim. Doğum gerçekleşince 8 haftalık olan rapor ücretini alıyoruz ,diğer kalan rapor ücretini de doğduktan sonra yazılıyor ve 8 hafta gibi bir süre de alıyoruz o zaman dediğiniz gibi