nursenasu27 bende benzer bir durumdayım eşim bir kaç gün ailemin yanını gidecek ama ben gidemiyorum 26 haftalık hamileyim riskli bi hamililk geçiriyorum hç riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum, tanıdık bir taksici numarası bulduk aksi bir şey olursa diye Allah korusun artık öyle idare edicem bir kaç gün