erikarpuz bizim yatakodası karanlık oda ve aşırı kuytu oluyor yani doğalgazı baya kıssam bile 24 derece oluyor tam, sanırım hiç yakmamak gerekicek , çocuğu o sıcakta hem isilik yaparım hem de enfeksiyon yükselir diye şimdiden kara kara düşünüyorum , evde penye ince şeyler giydiricem hep , bir iki tane de penye yelek alırım uyandıktan sonra giydirmek için