bsrbrkysr184_ inşallah çıkmaz. Sonra da meyve suyu ile denersiniz. Çikolatada yağ ve başka besin maddeleri de olduğu için kana biraz daha yavaş karışıyor. Meyve sularının glisemik indeksi biraz daha yüksek aynı şekerli su gibi hızlıca karışıyor. Ama tek başına içmek lazım yine. Kahvaltının yanında vs değil. Bir de isterseniz öyle denersiniz yine.