35 haftadayım benimde 2 gün üst üste sancım oldu açılma yok dediler serum takıldı sancı önleyici ilaç kullanıyordum nidicard onun dozunu arttırıp eve gönderdiler şükür iki gündür iyiym tek tük kasılma oluyor umarım sizinde cabuk durdurulup atlatılır bu süreç